Followers

Tuesday 2 August 2011

Siapa Aku?

Aku seorang?

  1. Perempuan yang bakal bergelar wanita,huhu
  2. Seorang pelajar
  3. Aku tak reti bercakap tentang sesuatu yang belum pernah aku alami. Perkataanku adalah pengalamanku.
  4. Aku mungkin pernah alami apa yang korang tak pernah alami.(mungkin juga tidak)
  5. Aku tak tahu macam mana nak bergurau dengan orang yang aku tak rapat.
  6. Aku susah nak cakap dengan lelaki apatah lagi bergurau and tend to kurang ajar dengan dorang. (agak teruk but i'll try to improve tapi aku bukan anti laki tau. Kalau aku rapat aku ok je.)
  7. Bila aku da bercakap aku susah nak stop.
  8. mula-mula benci..haha
  9. Aku suka tengok korea lagi-lagi kisah yang da kawin contohnya princess hour dan sassy girl. Konsep bercinta selepas kawin tu sangat sweet..haha comel la!! =p
  10. 
    sekarang da syg da huhu
  11. Aku paling tak suka perempuan yang kuat ngendeng-ngendeng kat laki. (merengek tanpa sebab padahal laki tu tak nak dengar pun)
  12. Aku tak suka laki yang tiba-tiba je duduk sebelah aku.(hello,pergi amik kerusi sana. Nak kongsi dengan aku pulak!!)
  13. Aku sangat manja.
  14. huhu lurus betul.!!
  15. Ayah aku cakap aku lurus bendul.
  16. Aku juga tak tahu ambil hati orang tapi aku sangat pemaaf(kadang-kadang makan diri).
  17. Aku puas tengok rumah aku kemas.
  18. Aku juga sangat ciwek. (dulu kwn-kwn laki aku suka ejek pasal ni last-last aku marah sambil air mata aku meleleh-leleh,pastu cakap air mata tu yang tiba-tiba kuar dari mata aku, aku tak nak pon..)
  19. adamak ape da jd ni?
  20. Aku pantang orang gaduh depan makanan dan kejut aku bangun tidur dengan cara kasar.
  21. Aku juga tak suka mencarut.
  22. Oh lupa, aku sangat mudah terpengaruh.
  23. Akhir sekali aku sangat menghargai apa yang aku ada. Contohnya kawan.(Sebab aku tak pandai nak buat kawan, kalau tak kenal aku diam je, aku tak kan tegur sape-sape)
  24. The very last, nama aku masih rahsia..huhu =p

4 comments:

Nor'amirah Nabihah said...

no 15 tu kelakar.

no 23 tu kite mcm same je..

hik3

RAFIQAH SHAHIRA said...

huhu.. malu i tau.

pasal num23, kdg2 kita bukan ada niat nak sombong kan? kalau aku, aku tak de la malu sangat cuma aku tak tau nak cakap ape kat dorang.

Nor'amirah Nabihah said...

betul2, tak pandai nak memulakan perbualan sebenarnye..

RAFIQAH SHAHIRA said...

bETUL BETUL bETUL(upin ipin ajar..hahaha)